Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER

Disse handelsbetingelser er gældende for al handel med privatkunder hos Senzasian. Denne webshop ejes og drives af Senzasian Group.

Varesortiment

Vores varesortiment består primært af fødevarer, produkter til bubble tea og andre drikkevarer.

Forbehold for fejl

Der tages forbehold for eventuelle fejl i tekster og priser.

Kundeservice

Vores kundeservice kan kontaktes HER.

Bemærk at vi kun besvarer telefon og e-mail indenfor vores åbningstid.

Betalingsbetingelser

Du kan betale med følgende betalingskort: Visa, Visa Electron og Mastercard.
Din betaling hæves, når din bestilling er afsendt.

Sikker betaling

For at beskytte dine kortoplysninger vil du ved indtastningen af kortoplysninger blive ført over til en betalingsside leveret af Shopify - der er certificeret til at håndtere betalingsdata, og sørger for, at alle oplysninger behandles krypteret, så hverken Senzasian eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger.

Kvittering

Når din betaling er godkendt hos Senzasian, vil du få en ordrebekræftelse på e-mail. Hvis en faktura ønskes, bedes du henvende dig til kundeservice og oplyse ordrenummer.

Kontakt kundeservice HER.

Priser

Alle priser er angivet i danske kroner og er inklusiv moms og alle afgifter.

På din ordrebekræftelse vil du kunne se den pris, vi tager for levering, og eventuelle gebyr for betaling.

Priserne opgivet på hjemmesiden er dagspriser og opdateres løbende.

Gebyrer

Leveringsgebyr er inkl. moms.
Kortgebyr afhænger af korttypen og beløbsstørrelse.

Leveringsbetingelser

Senzasian leverer i hele Danmark, og vi kontrollerer din adresse, når du bestiller, så vi er sikre på, at du bor i et område, hvor vi leverer.

Når du bestiller, kan du tilskrive en note, hvis der ønsker til din levering som vi bør tage forbehold for.
Vi tager dog forbehold for uforudsete forhindringer, såsom trafik- og vejrforhold og andet, der gør, at vores bude måtte blive forsinkede.

Kan vores bud ikke levere varerne, f.eks. ved forkert oplyst adresse, og heller ikke få fat i dig på telefonen, tager han varerne med tilbage.

Du vil blive opkrævet leveringsgebyret (også ved anvendelse af rabatkupon) og eventuelt kortgebyr.
Du får herefter returneret pengene for varerne. Pengene vil blive sat ind på din konto.

Du kan til enhver tid kontakte vores kundeservice og finde anden løsning HER.

Bestilling

Prisen for fragt starter på DKK 43,75,- inklusiv moms.

Varelager

Senzasian kontrollerer i forbindelse med ordreafgivelsen, om der er tilstrækkeligt med varer på lager.
Der kan efterfølgende opstå situationer, hvor vi må kassere varer på lageret, hvis varernes kvalitet ikke lever op til vores krav. I denne situation vil vi ikke kunne levere alle de ønskede varer.

Refundering

Bemærk at der ikke er fortrydelsesret på fødevarer og drikkevarer, eller andre varer til husholdningens løbende forbrug.

Køb af andre varer kan fortrydes indenfor 14 dage ved meddelelse via e-mail til kundeservice, som vil oplyse dig om en adresse du skal returnere varerne til.

Du har herefter 14 dage til at sende varerne tilbage til Senzasian.
Kontakt kundeservice HER.

Når Senzasian modtager varerne vil du få refunderet varernes fulde pris, dog reduceret for eventuelle værdiforringelser.

Har du udelukkende bestilt varer omfattet af fortrydelsesretten, og sender du samtlige varer retur vil du også få både den fulde leveringspris samt det fulde betalingsgebyr tilbage.

Du skal dog under alle omstændigheder selv afholde alle udgifter for transport af varerne tilbage til adressen oplyst af kundeservice.

Reklamation

Modtager du en vare, der mod forventning ikke svarer til det ønskede, skal du hurtigst muligt og senest 3 dage fra modtagelse af din vare, gøre os opmærksom på det, via e-mail eller telefon, så vi kan rette fejlen.
Kontakt kundeservice HER.

Der kan være tilfælde, hvor Senzasian har brug for at få tilsendt den defekte vare, så vi kan videresende den til vores leverandør. I sådanne tilfælde afholdes udgifter til transport naturligvis af Senzasian.

På varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, har du to års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.
Dette gælder naturligvis kun, hvis der er tale om en berettiget reklamation, og såfremt manglen ved varen ikke er opstået som følge af slid, fejlagtig brug eller anden adfærd, der har forvoldt skade på varen.

Du skal reklamere hurtigst muligt og senest en måneder efter, at du har opdaget fejlen eller manglen ved varen.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, www.forbrug.dk.

Liquid error: Error in tag 'section' - 'featured-products-subsection' is not a valid section type